2.300.000+ διάλογοι

BETA

2.300.000+ διάλογοι

BETA

Ρωτήστε τον ψηφιακό βοηθό του gov.gr

accordion open arrow pointing down

Ρωτήστε τον ψηφιακό βοηθό του gov.gr

Ελληνικός ενεργειακός διαμεσολαβητής

Μπορείτε να δημιουργήσετε το προσωπικό σας προφίλ στον ιστότοπο της Ρυθμιστικής Αρχής Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) στην Πλατφόρμα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Καταναλωτών MyRAE (my.rae.gr) ώστε να υποβάλλετε αιτήματα για υπηρεσίες διαμεσολάβησης για θέματα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών στον τομέα της ενέργειας.

Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να υποβάλλετε αιτήματα που αφορούν ζητήματα: 

  • εξωδικαστικής και συναινετικής επίλυσης διαφορών μεταξύ πολιτών-καταναλωτών και προμηθευτών ή διαχειριστών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου
  • επίλυσης διαφορών που αφορούν ζητήματα τιμολόγησης, λειτουργίας μετρητών και ακρίβειας μετρήσεων κατανάλωσης, ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και συμβατικές διαφωνίες μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών.

Θα χρειαστεί να:

  • έχει προηγηθεί υποβολή παραπόνου στην εφαρμογή my.rae.gr, η οποία δεν τελεσφόρησε
  • εμπίπτει το παράπονο στις αποδεκτές κατηγορίες διαμεσολάβησης
  • συμπληρώσετε τα διαπιστευτήρια του λογαριασμού σας (εφόσον έχετε ολοκληρώσει την αρχική σας εγγραφή)
  • επισυνάψετε τα απαραίτητα κατά περίπτωση στοιχεία και δικαιολογητικά
  • πληροί η διαφορά τα κριτήρια ώστε ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής να την εξετάσει

Θα  πρέπει πρώτα να καταθέσετε το παράπονο ή την καταγγελία σας έναντι του παρόχου ενέργειας ή του διαχειριστή δικτύου μέσα της εφαρμογής MyRAE. Εφόσον από τη διαδικασία δεν λάβετε ικανοποιητική απάντηση στο αίτημα ή την καταγγελία σας, μπορείτε να προχωρήσετε σε αίτηση για λήψη των υπηρεσιών ενεργειακής διαμεσολάβησης.

Πληροφορίες υπηρεσίας