Καταγγελία / παράπονα για τηλεφωνία - διαδίκτυο

Υποβάλετε ερώτημα, αίτημα ή καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) σχετικά με τη σταθερή ή κινητή τηλεφωνική σας σύνδεση ή τη σύνδεσή σας στο διαδίκτυο.  

Πριν απευθυνθείτε στην ΕΕΤΤ, βεβαιωθείτε ότι έχετε ήδη καταθέσει το ερώτημα, το αίτημα ή την καταγγελία σας στον πάροχό σας, ο οποίος οφείλει να σας απαντήσει μέσα σε 20 ημέρες.

Επισυνάψτε έως 5 έγγραφα για την καλύτερη τεκμηρίωση της καταγγελίας σας.

Θα χρειαστείτε:

  • τον μοναδικό αριθμό αναφοράς που σας έδωσε ο πάροχός σας
  • κάθε έγγραφη επικοινωνία μαζί του

 

Πληροφορίες υπηρεσίας

Τελευταία ενημέρωση:

Υπεύθυνος φορέας:

Ανάπτυξη και λειτουργία: