700.000+ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

BETA

700.000+ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

BETA

Ρωτήστε τον ψηφιακό βοηθό του gov.gr

accordion open arrow pointing down

Ρωτήστε τον ψηφιακό βοηθό του gov.gr

Καταγγελία / παράπονα για υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης

Υποβάλετε ερώτημα, αίτημα ή καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) σχετικά με υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης μέσω 5ψήφιων/ 10ψήφιων αριθμών.

Πριν απευθυνθείτε στην ΕΕΤΤ, βεβαιωθείτε ότι έχετε ήδη καταθέσει το ερώτημα, το αίτημα ή την καταγγελία σας στον πάροχό σας, ο οποίος οφείλει να σας απαντήσει μέσα σε 20 ημέρες.

Θα χρειαστεί να:

  • συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία
  • συμπληρώσετε τον μοναδικό αριθμό αναφοράς που σας έδωσε ο πάροχός σας και να υποβάλλετε κάθε έγγραφη επικοινωνία μαζί του
  • επισυνάψτε τα σχετικά έγγραφα για την καλύτερη τεκμηρίωση της καταγγελίας σας

 

Πληροφορίες υπηρεσίας