600.000+ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

BETA

600.000+ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

BETA

Ρωτήστε τον ψηφιακό βοηθό του gov.gr

accordion open arrow pointing down

Ρωτήστε τον ψηφιακό βοηθό του gov.gr

Καταγγελία καταναλωτή

Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για θέματα αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, και αφορούν στα ακόλουθα:

  • καταναλωτικά προϊόντα 
  • υπηρεσίες
  • τραπεζικές υπηρεσίες
  • ασφαλιστικές και λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες
  • εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών

Η καταγγελία σας μπορεί να είναι:

  • επώνυμη με ταυτοποίηση (συμπληρώνετε τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet),
  • επώνυμη χωρίς ταυτοποίηση (συμπληρώνετε τα στοιχεία σας),
  • ανώνυμη.

Οι επώνυμες καταγγελίες εξετάζονται κατά προτεραιότητα.

Μπορείτε επίσης να λάβετε πληροφόρηση και για άλλα θέματα εκτός των ανωτέρω, όπως για το πως μπορείτε να κάνετε καταγγελίες για προϊόντα και υπηρεσίες που έχετε λάβει εκτός Ελλάδας, ή για θέματα που αφορούν σε ρύθμιση χρεών και προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι

Πληροφορίες υπηρεσίας