Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για θέματα αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, και αφορούν στα ακόλουθα:
Η καταγγελία σας μπορεί να είναι:
Οι επώνυμες καταγγελίες εξετάζονται κατά προτεραιότητα.
Μπορείτε επίσης να λάβετε πληροφόρηση και για άλλα θέματα εκτός των ανωτέρω, όπως για το πως μπορείτε να κάνετε καταγγελίες για προϊόντα και υπηρεσίες που έχετε λάβει εκτός Ελλάδας, ή για θέματα που αφορούν σε ρύθμιση χρεών και προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.